Reklamace a vrácení zboží
Postup vrácení zboží a reklamace:
VRÁCENÍ DO 14. DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Pokud výrobek nesplnil Vaše očekávání, můžete nám jej do 14 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět podle postupu níže:
1. Vytiskněte a vyplňte Formulář - Odstoupení do 14 dnů
2. Zašlete formulář a zboží v neporušených a nepoškozených původních obalech na adresu:
Veronika Jandová
Desinners s.r.o.
Zlonín 428
250 64, Zlonín
Česká Republika
Kompletní zboží vždy zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození. Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky.
REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ
Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně na email living@decoti.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Díky tomu můžeme okamžitě jednat s dopravcem a zlepšovat tak naše služby.
V případě reklamace vadného zboží, prosíme, použijte následující postup:
1. Vytiskněte a vyplňte Formulář - Reklamace
2. Zašlete formulář a zboží v neporušených a nepoškozených původních obalech na adresu:
Veronika Jandová
Desinners s.r.o.
Zlonín 428
250 64, Zlonín
Česká Republika
Kompletní zboží vždy zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození. Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky.
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně reklamací a vrácení zboží nás můžete kontaktovat na living@decoti.cz.